Alla inlägg under februari 2012

Av Linda Larsson - 29 februari 2012 18:19

Lite svårt att få ihop tiden just nu. Usch vill ha mer timmar på ett dugn. Även mer ork.

Anmält mig till Viktväktarna nu. Lchf funkar inte längre för min mage. Balla ur helt.

Ja då får man testa nya saker.

Tränat lite lugnt det senaste veckan varit snorig o ont i halsen.  Sitter här

o försöker planera en veckomeny så jag vet hur många jävla points jag får äta.

Svårt enligt mig. Kanske för jag är ny i ämnet. Men det ger sig... Får fortsätta här nu

Av Linda Larsson - 15 februari 2012 18:52

Var ett tag sedan jag skrev ser jag nu. Varit lite mycket det sista. Massa saker man måste

göra så blir andra saker lidande.


Har då nog gått ner i vikt kläderna börja ju bli lite störr. Tror det är 4 kg sammanlagt. Svårt

att veta för jag har inte vägt mig på samma våg. Håller i nu, inget socker, ingen alkohol heller.

Gillar att hålla på med lchf. Men funderat på om man skulle testa viktväktarna också. Kanske

någon som har ett råd om det får gärna lägga en kommentar. Både för o nackdelar. Tränar

på som aldrig förr. 4 till 5 pass i veckan. Fast nu är det lite vila känner mig lite krasslig så.

Vill ju inte chansa med min hälsa.


Min kära p-stav är ut tagen med. Blev ett litet sår med ett jätte blåmärke. Se hur detta sluta...

Sedan är jag där med mitt velleri som vanligt. Så någon snäll människa kan väl bestämma åt mig

Skönt att slippa ta beslut o skit. Ska försöka skärpa mig med detta med bloggen. Detta skulle ju  vara

ett hjälp medel för mig så

Av Linda Larsson - 1 februari 2012 19:22

Ja simmat idag. Skönt. Fast ska nog börja med mrl igen. Så kul med det.

Vågen visa inget nergång denna vecka. Blir lite deppig över detta. Fast

kroppen har ju mer ork o själen mår bättre. Nä nya tag!!!

Ovido - Quiz & Flashcards