Direktlänk till inlägg 21 september 2014

Inget blir som man vill...

Av Linda Larsson - 21 september 2014 23:24

Allt som jag vill skiter sig. Lika bra att inse att jag aldrig har någon tur. Ingen utbildning det blir. Bara för att kommunen inte vill betala den för det gynnar inte dom. Skönt att veta att alla får inte göra det man vill. Hoppas bara att någon gång kunna gå min väg. Trött på att jämt kämpa på o inte få ett skit för det. Nä får ursäkta bara lite bitter men det går väl över någon dag.

Nu ska jag satsa på mig själv. Leva mer nyttigt. Ta mig till gymmet och försöka fixa detta för mig o mitt barn. Har gått med i en grupp. Vi skall följa boken som olga rönnberg gjort styrka för kvinnor. Första gången jag känner att detta kan jag klara. Fast ändå finns en liten oro för jag vet att jag är nog den lataste person i den värld bara skjuter saker framför mig. Men nu finns det tid och inget annat finns att skylla på. Håller mina tummar att det går vägen.

Snart även dax för mig att bli 30. Då ska det firas med att ta in på hotell o bara ta det lugnt. Blir väl lite fest men ingen fylle fest då jag känner att ligga bakfull en hel dag är inte värt det längre. Finns så mycket annat o göra nu för tiden.

Även börjat kolla om soa. Bara älskar den serien. Klart en av dom bättre. Lite knasig kanske men kan inte hjälpa att jag gillar den så mycket.

Trots allt är jag väldigt lycklig för allt. Glad för dom som finns runt mig. Alla fina vänner ni gör mig hel. Glad för att min gubbe är väldigt perfekt för mig och orkar stå ut med mig. Sedan det bästa på denna jord. Våran fina flicka. Helt klart det bästa som hänt mig. Ångrar inte en dag att vi fick henne. Även att hon börja testa ens gränser helt just nu. Men så mycket glädje man får igen.
Nä dax att sova lite kanske ska åka o fixa lite jobb saker imon. Även boka tid för synundersökning. Så tack för ordet.

Lev livet

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Larsson - 15 april 2015 21:24

Mitt första grupp möte. Var lite kul o höra hur andra gör o tänker. Jag själv som känner mig väldigt snurrig och känner mig inte ha riktigt koll på läget. Men jag äter mina små pulver shakes o dricker mitt vatten. Och försöker sköta mina steg o trän...

Av Linda Larsson - 14 april 2015 20:52

Tag vara på det ni har i erat liv. Ta hand om din käraste som om det vore den sista dag på denna jord. Och sluta bli så jäkla arg på små saker. Sluta tjafsa om inget. Var tacksam för att ni vaknar varje dag utan några problem. Livet är allt förkort f...

Av Linda Larsson - 13 april 2015 20:45

Japp då bockar vi av dag nr 6. Lika svårt att inte få äta som jag vill. Men det är väl det som är meningen med det. Att bryta ett mönster man haft. Tycker ändå att dagarna när man jobbar är lättare än helg. Imorgon blir det konditions test. Kommer ...

Av Linda Larsson - 12 april 2015 09:21

Sitter här nu på min 5 dag på väg till ett nytt liv. ETt bättre liv för mig och min lilla fröken. Eller rättare sagt hela min familj Efter min krock med lastbilen fick jag mig en liten tankeställare. Så kollade runt lite med möjligheter att får hjä...

Av Linda Larsson - 20 januari 2015 20:13

Hur tusan ska man hinna? Tiden bara försvinner på 2 sekunder. Typ som idag. Man börjar med att gå till jobbet. Slutar typ runt 16.15 idag. Sitter i kö på vägen hem. Måste in o handla. Hemma vid ca 17.30. Göra mat, äter o lägger flickan. Klockan ä...

Ovido - Quiz & Flashcards