Alla inlägg under december 2013

Av Linda Larsson - 16 december 2013 23:00

Känner mig stolt idag. Fått gjort en del, Hunnit storhandla, Bakat, fixat middag, och även

tränat. Det känns som en väldigt bra dag. Men nu sitter jag i soffan o kollar på tv. Klart

ett av mina favorit pogram också. Big bang theory. Tycker det är lite mysigt att sitta här

i min ensamhet o bara ta det lungt. Känner en sådan ro min kropp just. Är väldigt lycklig.

Så glad för det jag har, det jag fått. Så överlycklig att jag träffa Chrille. Tillsammans har

vi skapat en underbart liv. Och nu skall vi få våran firma att funka. Så nu håller vi

tummarna att detta går vägen att vi kan leva på detta.


Julafton börjar närma sig. Älskar denna dag o helg. Umgås med familj o vänner. Bara

ta det lungt o äta gott. Sedan ska jag hinna jobba lite med. Bli en del jobb i dessa dagar

men skönt att få in lite extra pengar nu nä vi står på egna ben. Så just idag känns livet

väldigt bra. Ni får en liten mysig jul låt också. Dax att greja lite saker innan sängen ropar


Av Linda Larsson - 16 december 2013 00:24

Sitter här själv i min ensamhet. Klart jag göra alla andra sover ju i detta hem.

Borde gå o lägga mig men tycker det är jätte tråkigt att sova vissa dagar. Idag

är en sådan dag. Idag har vi fått klätt granen så nu luktar det gott är hemma.

Sedan åkte vi på kalas. Trevligt var det allt. Måndag imon känns som veckorna

går lite väl fort. Sista dagen sambon är anställd innan vi drar igång. Så kul o

spännande. Så om ni behöver utkörning av grus, jord, flytta på maskiner så

hör av er, Ni kan ju även gå in på våran sida på facebook om ni vill o gilla

https://www.facebook.com/pages/CL-Transport/673835425995234


Nu på kvällen har många tankar varit på desom lämnat oss. Framför allt

de som lämnade oss allt för tidigt. Får sådan dagar.

Men ändå skönt att man har sina minnen. Kommer alltid minnas....

Saknar er alla på ett eller annat sätt.


Nä dags o sova då väl.


Kram



Av Linda Larsson - 12 december 2013 11:00

Både en skrämmande o spännande känsla som man har kroppen nu när allt börjar falla på plats. Tänka sig att man skall start ett eget företag ihop med min kärlek. Det är stort och mycket som står på spel. Och en massa saker som skall och har fixats. Efter jul o nyår då är det några kuser som skall gås. Ska bli kul o få lära sig lite annat. Kanske tillomed kunna bara jobba med det. Kul skall det bli.

Annars händer inte så mycket i mitt liv eller vårat. Hinner inte så mycket mer än att umgås med flickan o roa henne sedan planera inför starten för företaget. Snart julafton älskar ju denna tid o det är så mysigt med allt med julen. Bara köpa de sista julklapparna så är man klar med allt. Blir att jobba en del med. Men det ser vi fram imot. Idag står babysim på planeringen. Skönt o liten egen tid ihop men min bästs tjej. Tänk att man fått uppleva detta. Finns ju inget bättre än barn i mitt tycke vill säga. Så fräckt är det. Fundera på om skulle äta lite frukost. Börjar ju bli lite hungrig känner jag.

En annan sak jag ser på lilla fröken är att hennes hår börjat växa en del. Kul snart kanske man kan få till en tofs. Nä all kärlek till er puss

Av Linda Larsson - 3 december 2013 22:20

Skulle tro att det händer snart i allefall. Så mycker på gång. Varit på 1 möte

idag och imon är det ett till och på torsdag är det ännu ett till. Men går allt

vägen blir det toppen. Träningen har blivit väldigt lidande för detta. Och maten

med tyvärr. Känner mig kass men vi måste ju ha jobb så vi har pengar så

just nu är det som är prio 1. Sedan är det inte lätt när det är december

månad finns ju så mycket goa saker o äta som knappt finns annars.

Som sagt så jäkla kass är jag.


I helgen fira vi lilla mammsen som fyllde år. Bode på hotell o käka

Julbord. Väldigt trevligt o mysigt. Kan rekomendera dettta ställe

novotel i göteborg. Bra pris o god mat. Så det blev några goa öl

och lite bad o lite bastu.


SNart helg o då är det dop.Hoppas hinna detta då jag måste jobba.

Trist att det blivit så här men det kommer o det ska ordna sig.


Vet inte riktigt vad jag ska skriva längre känns som mitt liv är

rätt så trist.

Ovido - Quiz & Flashcards