Alla inlägg under maj 2014

Av Linda Larsson - 26 maj 2014 10:30

Japp vi fick vattkoppor hit för 1 vecka sedan. Lilla flicka inte alls gammal. Men skönt att det är över. Hon fick gå 1 hel dag på förskolan. Det bästa är väl att hon tar det väldigt bra. Bara maten som varit lite kämpigt med. Just nu sitter vi här o kikar film Rio. Men inget gnäll annars för det. Helgen har varit mycket trevlig varit kungälvs crusing. Typ årets roliga dag tycker jag. Fint väder o massa bilar. Idag tänkte jag ta tag i min kropp igen. Dax att sluta äta massa godis. O börja promenera till att börja med. Är ju så fint väder vill ju inte in på gymmet då o springa är inte min grej känner jag. Så då får det bli en promenix i kväll. En annan rolig sak. Handlar om företaget. Då vi fått erbjudandet att köra studenter. Roligt o testa något nytt. Så vill ni anlita oss så hör av er. Nä dax att äta lite. O räkna kalorier.

Av Linda Larsson - 12 maj 2014 15:55

Bara regnar o regnar. Inget kul väder alls. Men lika glad för det. Idag

står det att vi skall till revisorn. Ja vi har skaffat lite nya pogram så vi

ska få lite inf om de så man vet vad man skall gö.


Just nu sitter jag här o väntar på att lillskrutt skall vakna. Hunnit städa lite

sedan står det en lasagne i ugnen. Så gott.  Inskolningen går

kanon fortfarande. Ett bra tecken är väl när hon inte vill följa med

hem. Ända saken är väl att hon inte somnat där än. Men misstänkte

detta då hon är svår smnad när hn inte är hemma. Finns så mycket annat

att hålla koll på. Blir nog bättre då när hon går hela dagarna. Nä ska

lägga ut lite mer annonser på tradera nu. Ha det så bäst.

Av Linda Larsson - 8 maj 2014 09:55

Ligger här nu i ett rum på förskolan. Dag 4 idag på inskolningen. Allt går kanon o hon leker hela tiden. Jag typ existerar inte längre. Detta kommer bli jätte bra. Känns sådär konstig. Undra vad tiden har tagit vägen. Längtar även att få börja jobba igen. Se bara hur mycket jag skall jobba. Ska bli skönt att komma in i rutiner o även kanske kunna träna lite mer. Är så mycket nu så träningen blir lidande. Borde inte vara så men måste faktiskt välja mitt barn o familj och vårat företag först. Kommer nog bli bättte när allt är riktigt klart. Vi anmäld oss igår till gothenburgtruckmeet.com ska bli kul. Mest för att visa oss att vi finns. Hoppas bara vi hinner med det vi vill göra med bilen. Så den 28 juni kan ni möta oss där om det går som vi vill.

Av Linda Larsson - 5 maj 2014 15:21

Tänkee varje dag att jag skall skriva här inne. Men jag glömmer. Är alltid något som måste göras. Och sedan på kvällarna är man så trött. Idag var vi på förskolan första dagen. Hoppas lilla tösabiten kommer trivas. Hon verka så nöjd så. Känns både konstigt o skönt med att börja jobba heltid. Sedan börjar vi fundera på lite saker med företaget. Tror det kommer bli bra med allt.

Med min träning går det inget vidare. Men orken finns inte just nu. Vet inte hur jag ska orka vet inte hur jag skall lösa detta. Blä känner bara i att skita i allt. Försöker så gottjag kan med maten i allefall Det är ju något. O vågen visvisar 7 minus så något kul är det ju. Önska bara nu att det kunde bli lite varmare ute. Är ju fint väder men ingen värme. Nä vilket trökigt inlägg känns jag bara gnäller. Skit också. En liten bild på mitt fina hjärta ska ni få se. Mitt lilla lyckopiller.

Ovido - Quiz & Flashcards