Direktlänk till inlägg 24 augusti 2014

Söndag

Av Linda Larsson - 24 augusti 2014 19:32

Denna helg har varit toppen bra. Kan säga att det behövdes. Vi hyrde en stuga på björkängs camping. Och bara va. Svärföräldrarna hängde med också så vi hade det riktigt trevligt. Hade varit ännu bättre om vädret varit lite bättre.

Får se hur denna vecka kommer bli. Har en del samtal att gå igenom då vi har en del planer inom företaget. Sedan har jag hittat en utbildning jag är sugen på att gå. Så får ringa komvux o prata med dom med. Även om lite tråkigheter har hänt så tror jag detta kommer lösa sig och allt kommer bli jätte bra. Måste bara börja i någon ände.

Känns som att jag inte har ett direkt intressant liv. Inte jätte många här som läser. Kan ju vara mitt egna fel då min tid inte riktig räcker att skriva jämt. Nä dax att kika lite på tv innan jag skall sova.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Larsson - 15 april 2015 21:24

Mitt första grupp möte. Var lite kul o höra hur andra gör o tänker. Jag själv som känner mig väldigt snurrig och känner mig inte ha riktigt koll på läget. Men jag äter mina små pulver shakes o dricker mitt vatten. Och försöker sköta mina steg o trän...

Av Linda Larsson - 14 april 2015 20:52

Tag vara på det ni har i erat liv. Ta hand om din käraste som om det vore den sista dag på denna jord. Och sluta bli så jäkla arg på små saker. Sluta tjafsa om inget. Var tacksam för att ni vaknar varje dag utan några problem. Livet är allt förkort f...

Av Linda Larsson - 13 april 2015 20:45

Japp då bockar vi av dag nr 6. Lika svårt att inte få äta som jag vill. Men det är väl det som är meningen med det. Att bryta ett mönster man haft. Tycker ändå att dagarna när man jobbar är lättare än helg. Imorgon blir det konditions test. Kommer ...

Av Linda Larsson - 12 april 2015 09:21

Sitter här nu på min 5 dag på väg till ett nytt liv. ETt bättre liv för mig och min lilla fröken. Eller rättare sagt hela min familj Efter min krock med lastbilen fick jag mig en liten tankeställare. Så kollade runt lite med möjligheter att får hjä...

Av Linda Larsson - 20 januari 2015 20:13

Hur tusan ska man hinna? Tiden bara försvinner på 2 sekunder. Typ som idag. Man börjar med att gå till jobbet. Slutar typ runt 16.15 idag. Sitter i kö på vägen hem. Måste in o handla. Hemma vid ca 17.30. Göra mat, äter o lägger flickan. Klockan ä...

Ovido - Quiz & Flashcards