Direktlänk till inlägg 28 augusti 2014

Mini sim

Av Linda Larsson - 28 augusti 2014 10:06

Idag på agendan står mini sim för fröken bus. Hon bara älskar detta med vatten. Så då får man fortsätta med det helt enkelt. Själv tycker jag också det är väldigt mysigt. Liten egen tid bara vi 2. Sedan ska jag tillbaka för en koll med mitt ansikte och även få ansikts behandling hos Face line. Tove lise som hon heter som äger det är grym. Bara få ligga där o slappna av o känna någon fixar allt man inte orkar. Det är toppen. Sedan måste jag fått fixa mitt personliga brev som jag ska lämna in imon. Bara måste komma in på denna utbildning. Känna bara så rätt för mig. Kommer bli så bra om jag fick chansen. Men då har vi det stora problemet vad ska man skriva i detta personliga brevet. Någon med ett bra tips kanske?

Tänkte se också på det här med matkasse finns ju en nu med viktväktarna genom citygross. Någon som testat den som har någon åsikt om den? Nä dax att fixa lite frukost sedan åka o bada

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Larsson - 15 april 2015 21:24

Mitt första grupp möte. Var lite kul o höra hur andra gör o tänker. Jag själv som känner mig väldigt snurrig och känner mig inte ha riktigt koll på läget. Men jag äter mina små pulver shakes o dricker mitt vatten. Och försöker sköta mina steg o trän...

Av Linda Larsson - 14 april 2015 20:52

Tag vara på det ni har i erat liv. Ta hand om din käraste som om det vore den sista dag på denna jord. Och sluta bli så jäkla arg på små saker. Sluta tjafsa om inget. Var tacksam för att ni vaknar varje dag utan några problem. Livet är allt förkort f...

Av Linda Larsson - 13 april 2015 20:45

Japp då bockar vi av dag nr 6. Lika svårt att inte få äta som jag vill. Men det är väl det som är meningen med det. Att bryta ett mönster man haft. Tycker ändå att dagarna när man jobbar är lättare än helg. Imorgon blir det konditions test. Kommer ...

Av Linda Larsson - 12 april 2015 09:21

Sitter här nu på min 5 dag på väg till ett nytt liv. ETt bättre liv för mig och min lilla fröken. Eller rättare sagt hela min familj Efter min krock med lastbilen fick jag mig en liten tankeställare. Så kollade runt lite med möjligheter att får hjä...

Av Linda Larsson - 20 januari 2015 20:13

Hur tusan ska man hinna? Tiden bara försvinner på 2 sekunder. Typ som idag. Man börjar med att gå till jobbet. Slutar typ runt 16.15 idag. Sitter i kö på vägen hem. Måste in o handla. Hemma vid ca 17.30. Göra mat, äter o lägger flickan. Klockan ä...

Ovido - Quiz & Flashcards