Alla inlägg under februari 2014

Av Linda Larsson - 27 februari 2014 08:46

Trött som vanligt. I natt vet jag inte vad som var felet. Flickan lilla ville inte vara själv. Grät hysteriskt när vi la henne. Så där var den natt sömnen. Idag ska vi göra ett prov till. Hoppas klara detta. Snart är denna vecka klar med. En del denna helg som skall hinnas med. Typ göteborgs operan, middag o lite jobb på det. Försöka umgås med mina hjärtan med. Kanske akulle gå upp nu. Älskar ju att ligga o dra mig. Puss på er

Av Linda Larsson - 25 februari 2014 20:51

Livet är inte riktigt på topp just nu. Känns som man klev ut från en kant o bara faller. Finns inget som hindrar mitt fall. Farten bara ökar. I mitt liv just. Dålig sömn. Misslyckade med mitt prov med 1 poäng. Tvättmaskin som krascha. Taket har börjat läcka. En kamrat som gått bort. Dagisplats strul. Ska lämna blod. 1 till prov som måste göras. Känns som det är för mycket. Hinner inte med något. Huset borde städas men när skall tiden räcka till. Träna. En ny säng skulle behövas då min kropp bara värker när jag ligger där. Räkna ut så företsget går +. Bokföring som skall grejas. Räkningar som skall betalas. En kurs till skall gås handlar om bokföring. Så nu Känner jag bara för att åka långt bort. Vila ut mig. Borde vara utvilad nu när man är hemma. Någon vänlig själ som har lite extra pengar kvar denna månad o kan tänka sig skicka mig till ett avslappnongs hem så varsågod. Nä får väl börja med en dusch då jag varit o spelat innebandy o lite kvällsmat. Go natt

Ovido - Quiz & Flashcards