Alla inlägg under januari 2015

Av Linda Larsson - 20 januari 2015 20:13

Hur tusan ska man hinna? Tiden bara försvinner på 2 sekunder. Typ som idag. Man börjar med att gå till jobbet. Slutar typ runt 16.15 idag. Sitter i kö på vägen hem. Måste in o handla. Hemma vid ca 17.30 Göra mat, äter o lägger flickan. Klockan är då 19.30 In o duscha, stoppa diskmaskinen. Nu äntligen är jag klar. Klockan är då 20.15 Japp då skall bara alla löner fixas. Tror min anställda vill ha lön på fredag. Är bara så sugen att lägga mig i soffan. Ta det lugnt. Men älskar ändå att vara egen. Så här ser oftast mina dagar ut. Därför är mina helger guld värda då man får så mycket tid med mina två hjärtan. Det som är viktigast på denna jord. Även infört träning på söndags morgonar. Just därför blir det lite lidande här på min blogg. Har lite dålgt med tid. Vissa dagar skulle vara underbart att ha lite mer tid då mina tankar är överallt. Skulle behöva skriva mer. Skall försöka skriva mer. Så länge det inte är ett måste för min del. Har tillräckligt med måsten o vill inte känna mig tvingad till saker. Hoppas ni får ett nytt toppen år.

Ovido - Quiz & Flashcards