Alla inlägg under mars 2013

Av Linda Larsson - 21 mars 2013 10:37

Japp då träna jag mitt första pass sedan 1 år tillbaka. Har skaffat

mig ett kort på friskis o svettis. Så nu får man se om detta är något

att ha. Då jag alltid tränat på sportlife. Men  som sagt kul o testa något

nytt.  Tränar ju inte själv igår min underbara kamrat Jessica var med.

Skönt det för det är ju inte samma som sport life. Igår blev

det ett jympapass medel. Och det känns idag fast mest seg o lite stel.

Och idag ska det testa dans fuison. Kan bli skoj. Olika dans stilar.

Har även mätt mig runt lite ställen där min återigen underbara kamrat

Jessica hjälpt mig. Skall lägga upp måtten när jag får tag i de.

Kommer försöka mätta mig 1 gång i månaden o se om det ger rsultat.


Var ett tag sedan jag skrev vet inte riktigt vad jag skall skriva just nu.

har änna tappat sugen. Skall försöka öka min lust igen.


Tänkte bara tips om en kamrats blogg Niklas. Han är på väg att ändra sitt

liv. Och han skriver något så helt fantastiskt

http://blogg.zappnet.org/


Har även massa att stå i nu dessa kommande veckor. Dop för lilla Tindra

är på g. Sedan börja jobba extra på vissa av helgerna. Lite crusingar som

är på ingång. Som sagt den del o stå i men älskar det som skall hända.

Bara älskar mitt liv. Och idag är det baby sim på schemat. Så skoj det är.

Nä dax o äta lite till så man hinner göra allt som står på schemat idag


All kärlek till er där ute...

Av Linda Larsson - 6 mars 2013 16:24

Så söt sugen. Håller på att sluta äta så mycket socker. För det

gör man ju tillräkligt. Socker finns ju i allt. Helt sjukt. Ett beroende

som måste få ett slut.


Idag var jag o Tindra på infomations möte

om Tindras babysim. Ser fram imot detta hur mycket som helst.

Tror detta är något som är skit kul.


Har en sådan jobbig känsla i mig försöker stöta bort den, Vet att

jag kämpar för att gå ner i vikt. Så sluta tjata i mitt bak huvud,

Vet att det inte händer på 1 dag men när man väger sig och har gått

upp igen då blir man knäckt. Blir så jäkla lessen på det o trött på 

att fortsätta. Inget funkar. Och sova kan jag inte heller. Tror jag

är för pigg. Dax att träna ännu mer. Skulle vilja ha en personlig

rådgivare inom kost o träning som går vid min sida hela dagarna!

Så om du finns där ute snälla människa som är sugen att få igång

en gammal dam som mig till ett bättre liv är jag tacksam. Har inga

pengar att betala men kan betala i natura om det funkar....

Har idag varit ute o gått idag blev sådär 7 km. Så nu känns det

lite skönt. Skall försöka gå massa till gör ju det ca 3-4 gånger i veckan.

Sedan ska jag införskaffa mig ett träningskort. Men som sagt inget skall

vara lätt då det krånglar med min lön från jobbet så måste jag vänta.


Nä blä vad trist inlägg det blev. Nä myser ner mig i soffan med Tindra

nu när jag blev själv här hemma. Sambon åkte o jobba så nu blir han

ledig imon i stället så då får vi en hel dag imon istället. Och sedan

måste jag ringa ett samtal så jag kan få in lite mer pengar. Jag är

så jäkla lat! Så nu Linda ska du ringa detta samtal innan veckans slut

sa jag te dig!!!


All kärlek till er där ute!!!!  

En bild på flickan några timmar gammal

Ovido - Quiz & Flashcards