Alla inlägg under oktober 2013

Av Linda Larsson - 31 oktober 2013 10:54

Gillar inte hösten nu när den bara regnar o blåser så trökigt. Idag på agendan

står det babysim. Mysigt o väldigt kul tycker jag. Om inte annars så väldigt

nyttigt för barnen. Och sedan efter baby simmet blir det fixa naglar. Så kul

att få lägga lite pengar på sig själv och inte alla andra. Inte för att vi lever

snålt. Men blir så glad av att händerna blir fina då man är en nagelbitare.

Annars händer det inte jätte mycket denna vecka blir mest att ta det lugnt

och träna in det nya schemat på gymmet. Känns gött i kroppen nu när man

börjat med något nytt. Nä får packa väskan till simmet nu.


Kram på er

Av Linda Larsson - 29 oktober 2013 23:10

Är faktiskt trött. Tänkte lägga mig tidigt. Men vet att när jag lagt mig så somnar

jag inte. ligger vaken typ till 02.00 Trött på detta. Känner ingen ro alls i kroppen

när jag skall sova. Vad kan detta bero på? Vill sova tidigt.


Vart o lämnat blod i dag. Tycker det var helt okej. Går fort, inte ont. Och

väldigt snäll o bra personal. Min gåva blev idag 2 böcker så får nog

 sätta igång o läsa börjar bli en del böcker att ta mig igenom.

Gillar att läsa känner just nu att orken inte finns. Skall nog skaffa mig en

natt lampa så kan jag ligga i sängen i stället. Nä får väl försöka sov snart då

Av Linda Larsson - 28 oktober 2013 19:40

SItter här i soffan. Nyss kommit hem från gymmet. Har fått ett schema nu som

jag ska följa ett tag tills det måste ändras. Känns skönt att äntligen fått gjort detta.

Blev ju förkyld sist så. Har en liten checklista som jag måste beta av. Är ju inga jätte

stora problem.


* Ringa jobbet o kolla min föräldraledighet.

* Ringa jobbet o tacka nej till julbordet.

* Ringa Tandläkaren fått 2 tider från 2 olika ställen till tösen

* Planera in lite jobb

* Fixa mer dagar för min föräldraledighet


Ja några punkter så. Det borde jag ju fixa på en dag. Imon är det första gång i mitt liv

jag skall lämna blod. Känner mig stolt över detta beslut. I min värld är det stort Bara

så ni vet. Hoppas de får någon användning för det. Så om någon är sugen på att träffas

imon så är jag i kungälv vid lunch tiden.


Livet känns faktiskt väldigt bra just nu. Allt går åt rätt håll. Ni ska få se mina resultat snart.

Kan säga att det hänt en hel del. Så nöjd över att det funkar. Älskar denna app.


I helgen vart vi på bio med min blivande man(Förhoppningsvis). Såg på familjetrippen.

En riktigt bra film. Skratta en massor. Vi tänkte se om vi kunde få in några mer bio

besök. Typ 1 gång imånaden. Tror vi behöver det. Känns som vi aldrig umgås längre.

Jag håller på med min träning o det blir på kvällarna när han kommer hem sedan jobbar han

hela dagarna och jag måste jobbaa på helgerna. Så vi kom fram till att vi skall försöka

ha lite kvalitetstid ihop. Så det var helt fantastisk denna kväll. God mat bra film. Hela helgen

har varit grymt bra. Utgång med mina fina flickor. Så glad att man träffat sådana tjejer.


Nä nu ska vi se tillsammans mot cancer på 7:an. Ska bli intressant. Och det mest spännande

är o se om stormen kommer hit.


Puss på er


Av Linda Larsson - 22 oktober 2013 11:39

Var ett tag sedan jag var här o skrev. Varit så mycket så orken finns inte

alltid. Vad som har hänt det senaste? Ja mitt liv är ju inte direkt spännande.

Varit  på bröllop (så fint så skoj det var), satte igång o träna, blev förkyld,

blev förkyld igen (är inne på min 5: eller 6:e vecka nu), börjat räkna mina

kalorier varje dag med en enkel app, fyllt år, umgåtts med vänner.

Ja en del saker har väl kanske hänt.


Börjat komma igång igenmed min träning och det känns väldigt bra.

Framför allt med att räkna kalorier. Tänkte försöka uppdatera här hur min resa

går med träningen o allt. Men än så länge känns det bra.


Min fördelsedag var helt okej. Sambon tog med mig till olika affärer där jag

fick köpa. Så det blev lite produkter från body shop älskar deras affär.

Finns så mycket jag skulle vilja ha där. Sedan blev det en ny väska så

jag är nöjd. Sedan fick jag en klänning av en kompis. Eller rättare

sagt fick välja en av hans alla klänninga som han säljer. (Han säljer då

rockabilly kläder) Pengar av mamma o pappa o peresentkort av svärföräldrarna.

Så jag är väldigt nöjd över denna dag!!


Nä dags att ta hand om fröken sedan i väg en sväng för att träffa mormor.


Här har ni mina siffror. 15/10 Gjordes dessa mått.


Vikt: 90 kg

Bröst mått: 122 cm

Mag mått: 112 cm

Rump mått: 115 cm

Arm mått: 36 cm

Lår mått: 70 cm


Man kanske inte ska lämna ut sig så men nu vet ni och jag har något att kämpa för.


Kärlek till er där ute

Ovido - Quiz & Flashcards