Alla inlägg under oktober 2014

Av Linda Larsson - 14 oktober 2014 19:38

Så är det idag och det var ju givet att jag gjorde en sådan. Har nämligen testat receptet från boken styrka för kvinnor. Jätte gott. Detta nya liv att äta som en dåre o träna typ varje dag är rätt gött. Känner mig pigg o inget sug på godis alls. Men än så har jag inte vägt eller mätt mig. Vill vänta ett tag till. Men känns skönt att man har ett stöd från våran lilla grupp #teamtmm som vi heter. Och nu har vi bestämt ett datum för att träffas. Ska bli trevligt. Längtar lite till 22 november bara för det.

Funderar på att åka till ullared o köpa massa julklappar o presenter till min lilla fis. Världen bästa tjej. Så stolt över henne. Som sagt det bästa som hänt mig.

Fiman tuffar på börja bli riktigt bra. O kul. O nästa vecka börjar min kvälls kurs i bokföring. Som jag längtat. Nä får väl göra klart tösen för sängen go natt

Av Linda Larsson - 2 oktober 2014 14:50

Japp helgen är på ingång. Ska bli en trevlig helg. Då jag fyller år o den skall firas på hotel. Närnare bestämt radisson blu riverside här i Göteborg. Varit där innan helt fantastisk är det. Bra priser med. Och det bästa att mina fina vänner ska med. Kan ju bara bli mysigt.

Nu har jag snart kört 2 veckor efter styrka för kvinnor med olga rönnberg. Och kan säga att det är väldigt kul och jag är aldrig hungrig. Och inte ätit något sött sedan detta starta helt grymt nöjd. Piggare o gladare är jag med. Väntar även på mina glasögon som jag beställt. Trött på att ha ont i skallen varje dag när jag ska anstränga mina små ögon.

Sedan måste jag hylla denna underbara reklam ica har gjort denna gång. Bara älskar den så in o stötta så vi kan besegra cancern. Den förstör allt förmycket i våran värld.

Nä nu ska jag ta tag i tvätten som ligger över allt puss på er

Ovido - Quiz & Flashcards