Alla inlägg den 12 april 2015

Av Linda Larsson - 12 april 2015 09:21

Sitter här nu på min 5 dag på väg till ett nytt liv. ETt bättre liv för mig och min lilla fröken. Eller rättare sagt hela min familj

Efter min krock med lastbilen fick jag mig en liten tankeställare. Så kollade runt lite med möjligheter att får hjälp med kost o träning. Då min nacke o rygg och axlar har fått sig en rejäl mäll efter krocken. Jag valde efter ett tag att gå med  träna i kungälv som samarbetar med itrim. Nu är jag ingen alls förespråkare att gå på pulver är så imot det. Men efter samtal med min couch att jag skulle testa detta. Så nu sitter jag här dag 5 med min shake. Lite lätt bitter på livet. Undrar när detta skall vända.... Har lovat att ge det minst 2 veckor. Annras får vi planera om mitt matschema. En rolig sak då när man skulle göra denna hära hälsoanalys så vägde jag mindre vad jag tänkt. Gött är det. Så nu känns det inte alls lika jobbigt som jag trodde. Hoppas ni vill följa med på min lilla läsning genom detta äventyr. Ett stort steg för mig. Och jag lovar det kommer komma mycket bittra inlägg. Men även mycket glada inlägg med. Nä dags att ta tag i dagen planera in en liten promenad.


Kärlek till er

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards